Bolaget ska bedriva handels- och mötesplats på Internet samt utveckla avancerade webblösningar. Utveckling och genomförande av interaktiva möten i fysisk samt virtuell miljö, även utbildning och utbildningskonsultverksamhet samt därmed förenlig verksamhet.
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 703 | 2 171 | 1 532 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 231 | 838 | 260 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 231 | 838 | 258 |
Årets resultat (tkr) | 179 | 490 | 340 |
Summa tillgångar (tkr) | 853 | 1 264 | 786 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 1 703 | 2 171 | 1 532 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | 231 | 838 | 260 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | 231 | 838 | 258 |
Årets resultat (tkr) | 179 | 490 | 340 |
TILLGÅNGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 | 11 | 15 |
Omsättningstillgångar (tkr) | 846 | 1 253 | 771 |
Tillgångar (tkr) | 853 | 1 264 | 786 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2024-06* | 2023-06* | 2022-06* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 354 | 775 | 535 |
Obeskattade reserver (tkr) | 309 | 309 | 94 |
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 189 | 180 | 157 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 853 | 1 264 | 786 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) | 200 | 600 | 250 |
2024-06* | 2023-06* | 2022-06* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning per anställd (tkr) | 1 703 | 2 171 | 1 532 |
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | 13.6% | 38.6% | 17.0% |
Soliditet | 67.6% | 78.9% | 76.7% |
Kassalikviditet | 447.6% | 696.1% | 491.1% |
Bolaget ska bedriva handels- och mötesplats på Internet samt utveckla avancerade webblösningar. Utveckling och genomförande av interaktiva möten i fysisk samt virtuell miljö, även utbildning och utbildningskonsultverksamhet samt därmed förenlig verksamhet.